Πέμπτη, Αυγούστου 22, 2013

ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΣΤΑΚΑΣ: ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΕ SMS

 
Σωτήρης Παστάκας
Ποιήματα γραμμένα σ SMS
Ἀναδημοσίευση ἀπὸ τὸ περιοδικὸ Ὀροπέδιο, 5ο τεῦχος, Καλοκαίρι 2008   
*
Πάλι σ λάθος τόπο βρίσκομαι
γιατὶ τν χρόνο τν κοιν
δν τν μοιράζομαι
μ κείνη πο γαπ
κι λα φαντάζουνε καμένα
στν οραν πο πάγωσε
φο τ στέρι της πόψε
δν μ συντροφεύει.
Γυρίζω πλευρ
σν τ μισοκαμένο κούτσουρο
γιατὶ ξέρει πς εναι κάπου κε,
φωτι πο ναψε κα σιγοκαίει.
*
Κάνεις τ δάκτυλά μου ν βλέπουν:
νοίγουν μάτια κα μπουμπουκιάζουν
σν νθος γιασεμί,
πο ξεπερνάει τ σχισμ
κα ρίχνει μιὰ κλεφτ ματι
πι ξω π τν φράκτη.
*
Πόσοι εναι ο σπόνδυλοι;
σοι κα τ χρόνια σου;
τσι πως χεις σκύψει
μ τ κεφάλι στν κοιλιά μου
κα τος χω λους στ θέα,
τος βγάζω πενήντα δύο.
Μλλον λάθος κανα.
Ξαναμετρ μ τ γλώσσα μου
ναν πρς ναν
κι χουν τ γεύση
τς ετυχίας τν χρόνων
πο θ εμαστε π σήμερα μαζί:
κριβς τριάντα δύο.
*
Κάπως τσι…
τ κορμί σου σ πισθότονο
να οράνιο τόξο βρέθηκα ν κρατάω
μς στ δεξί μου χέρι
πρέπει ν κουβαλοσα μόνο τν τσάντα μου,
γι πολλ χρόνια
κι εχα ξεμάθει πς εναι
ν κρατς στ χέρια σου γαπημένο σμα
τν στερο σπασμ ν δίνεις κα ν παίρνεις.
*
Μι τρυφερ γκαλι κι να γλυκ φιλ
στ μάτια πο γελνε
στ στόμα σου πο μοσχοβολάει γάπη
στ φιλιά σου πο χορεύουν συρτ
στ μύτη σου πο μ κούει προσεκτικ
στ λοβ το ριστερο σου ατιο
πο δαγκώνει τ γλώσσα μου
στ μικρ λι πο κάθεται στν αχένα σου
κα τν νακαλύπτεις μ κπληξη
γιατὶ δν τ πίστευες
πς θ ταν μοια μ τ δική σου:
χαρ τν φιλιν μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: